Rólam

_dsc5413.jpgPokol Timi vagyok.

Tudom, most azt kérdezed: „tényleg ez a neved?”. Erre a kérdésre mindig azt szoktam válaszolni viccesen, hogy „igen, mert pokolian jó vagyok!” – és persze vállalkozó.

A szüleim vendégláttással foglalkoztak, így az anyatejjel együtt szívtam magamba a vállalkozó szellemet. Már 12 évesen segítettem a szüleimet, rá pár évre pedig kijelentettem, hogy vállalkozó leszek. 17 évesen már egyedül vittem a szüleim strandbüféjét (ennek volt az a neve, hogy Pokol? :D ).

Aztán többre vágytam.

Évekkel később a nagy Tiszai-árvíz után vettünk egy apartmant. Soha nem felejtem el, a tulajdonos csodálkozva és értetlenül állt a dolgok előtt, hiszen egy ekkora katasztrófa után ki venne ott telket?

Én mégis tudtam, hogy siker lesz. 

Az első nyarat, teltházzal vittük végig. Imádták, és visszatérő vendégeim száma is felment 50% fölé. Az ajánlások pedig megtöltötték a szabad napokat. Még a konkurencia is hozzám irányitotta azokat, akiket már nem tudott kiszolgálni. Mivel a parton voltam a nap 12-15 órájában, nem volt kérdés kihez kell menni ha valami kell. Csak aludni jártam haza.

Aztán 2008 tavaszán mindent megváltoztatott egy telefonhívás.

"Timi van számodra munka Angliában. 2 hét múlva kezdesz. Vállalod?"

Addigra már éheztem az újabb kihívásokra, így 5 év után a panziót magam mögött hagyva, mertem nagyot álmodni, és kimentem Londonba szállodát takarítani, a kezemben 80 000 Ft-al, és YES-NO nyelvtudással. Akkor és ott kezdődött el egy izgalmas kaland, ami a saját takarító cégem felépítéséig vezetett.

Az elmúlt x év során cégtulajdonosok, orvos, tőzsdeügynök és még sorolhatnám mennyi embernek dolgoztam már. Ha számolnom kellene, úgy 200-250 közé tenném a már takarított házak számát.

befunky-collage.jpg

Amikor láttam hétről hétre ezeket az embereket, egy visszatérő gondolatom volt mindig: mind különböző üzletben mozognak, és mindegyiknek sikerült. Bármit lehet ebben az országban. Ha van egy ötleted itt el tudod adni, van rá piac. Ez motivált napról-napra.

„Hajrá Timi! Neked is megy ha nekik is.”

Most egy újabb nagy dobásra készülök, és ezen a blogon szó lesz arról, hogy pontosan hogyan építettem fel az üzletemet, hogyan változtattam meg az életemet, hogyan jártam és járom be a világot, mik voltak a legnagyobb kihívások és nehézségek, és hogyan építem fel a következő vállalkozásomat. 

süti beállítások módosítása